Bloomreach
Bloomreach
Klantregie in optima forma
Weten wat de klant doet (en wilt), verrijken van de klantgegevens met relevante en intelligente toepassingen om vervolgens onmiddellijk gepersonaliseerde campagnes voor elke individuele klant op te starten op haar favoriete kanalen. Dat is wat de data gedreven marketeer wilt. En dan het liefst zonder tussenkomst van allerlei specialisten en techneuten. Exponea maakt dat mogelijk!
Bloomreach is een schaalbaar, flexibel en veilig Customer Data and Experience Platform (CDXP). Bloomreach is vanaf de basis (analytisch) opgebouwd voor detailhandel en e-commerce en verzamelt en verenigt gegevens van alle klantcontactpunten om bedrijven de inzichten en actiemogelijkheden te geven die ze nodig hebben om campagnes uit te voeren die echte resultaten opleveren.
Bloomreach: Denk groter dan CDP!
Verenig al uw klantgegevens en zorg voor betrokken klantervaringen, allemaal met één enkele oplossing!
Het Bloomreach Customer Data & Experience Platform biedt een centraal platform voor marketing automation processen als:
360° profilering
Consent/GDPR
Multichannel touchpoint registratie
AI/ML
Campagne management
Multi-channel executie
Het biedt alle functies van marketing softwaresystemen (CDP, ESP, SMS, SEO, SMO, GDPR, AI/ML, A/B testing) op een single platform. Hierdoor is veel minder integratie nodig voor een data-gedreven customer experience en is realtime personalisatie mogelijk zonder ondersteuning van IT en BI.
Customer Data Platform
Data collectie en segmentatie om uiteindelijk een actionable single customer view te creëren.
Artificial Intelligence
Dataverrijking met real-time voorspellingen en product aanbevelingen
Marketing Automation
Omni-channel marketing campagnes met real-time triggering, A/B testing en meertalig gebruik.
Conversie Ratio Optimalisatie
Snelle visual-based website personalisatie, 1:1 messaging, en contextual meervoudige testing.
Belangrijkste CXDP-kenmerken van bloomreach zijn:
Het volgen van het gedrag van de klant, zowel online als via back-end integraties als via geïmporteerde gegevens.
Geavanceerde analyses en segmentaties van track data, versterkt door Al-powered voorspellende mogelijkheden.
Een uniek klantbeeld.
Geautomatiseerde omni-channel communicatie via e-mail, sms, weblayers of notifications.
Personalisatie van de communicatie.
Mogelijkheid tot serveren van product aanbevelingen.
Uitgebreid e-mailbeheer om e-mailcampagnes te ontwerpen, verzenden, evalueren en optimaliseren.
A-B testmogelijkheden.
Gemakkelijke integraties en API’s om vele tools te koppelen.
Ontdek hoe hiermee diepgaande klantanalyse en -informatie wordt gebruikt in een uniek klantbeeld om gepersonaliseerde ervaringen te leveren die relevant en consistent zijn op alle kanalen en apparaten.
Algemene informatie over Bloomreach
Bloomreach is opgericht in 2015 te Slowakije. Momenteel is het hoofdkantoor gevestigd in Londen en is Bloomreach over de hele wereld uitgewaaid met vestigingen in Bratislava, Praag, Manchester, Edinburgh, Moskou, Bogota, Palo Alto en Berlijn.
Nederlandse bedrijven die gebruik maken van Bloomreach zijn onder andere: G-Star, kleertjes.com en My Jewellery.
Wat anderen van Bloomreach vinden
Bloomreach is door Gartner uitgeroepen tot Cool Vendor in Multichannel Marketing. Volgens Gartner doorbreekt Bloomreach het “CDP-keurslijf” door verder te gaan dan alleen het beheren van klantgegevensprofielen. Bloomreach biedt ook omnichannel campagnebeheer en klantregie en uitgebreide testmogelijkheden.
Alles wat een datadriven marketeer nodig heeft en dat blijkt ook uit de erkenning als G2 leader. De eigen klanten vinden Bloomreach dus ook aardig “cool”.
Net zo enthousiast als The Data Actors?
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
The Data Actors © 2020
The Data Actors
Minervum 7166
4817 ZN Breda
E-mail: Info@thedataactors.nl