UniFida
UniFida
Verbeter Uw Marketingattributie met AI-Gedreven Inzichten
Marketing Succes vanuit Klantinzichten
Verdiep uw inzicht in alle klantgegevens met UniFida's AI (Artificial Intelligence) gebaseerde oplossingen. Vergroot de marketingwaarde en stimuleer verkopen door zeer gerichte, gepersonaliseerde klantervaringen te leveren op basis van diepere inzichten in de aankooppatronen van klanten.
Hoe werkt de Marketing Attribution van UniFida
-
Krijg rapporten van elk direct kanaal en elke campagne in combinatie met ROI
-
Koppel activiteiten op kanalen en campagnes aan specifieke klanten
-
Filter klanttypes om eenvoudig onderscheid te maken tussen nieuwe en oude klanten
-
Koppel bestellingen aan gebeurtenissen door de kanalen en campagnes te meten
UniFida: de Multichannel uitdagingen van nu
Consumenten zijn voortdurend verbonden via hun telefoons en omarmen constant innovatie. Daardoor zoeken ze beter en tonen ze minder loyaliteit.
De moderne klant gebruikt tot 10 kanalen om met bedrijven te communiceren en wil moeiteloos schakelen tussen online en offline kanalen.
Bedrijven moeten deze uitdaging aangaan met geavanceerde marketingtechnologieën om klanten nauwkeurig te bereiken en een maximale ROI te behalen.
Lever resultaten met Unifida
De kracht van UniFida Marketing Attribution ligt in AI, geïntegreerd in het Customer Data Platform. Hierin worden alle online en offline gegevens van marketingkanalen opgenomen, zoals:
Website
SEA (betaalde zoekopdrachten)
SEO (organische zoekopdrachten)
E-mailcampagnes
Social media
Directe mail
Catalogus
Eenvoudige Marketingattributie met UniFida
UniFida genereert automatisch een tabel van deze uiteenlopende gegevens. De AI-technologie geeft waardes aan elke gebeurtenis, waarde aan elke verkoop en identificeert welke acties voorafgingen aan de verkoop. Met kennis van kosten kan UniFida de ROMI (Return on Marketing Investment) berekenen voor elke maand en elk kanaal.
AI-gedreven marketing van UniFida
Begrijp exacte waardes
Voor zowel online als offline campagnes toont UniFida de ROI, waaronder het initiëren, onderhouden of sluiten van een verkoop.
Verbeter ervaringen
In een tijd waar klanten toegang hebben tot overvloedige informatie en keuzes, is het van cruciaal belang om een klantervaring te bieden die blijft hangen in de herinnering van de klant.
Behoud de loyaliteit
In een wereld waar klantloyaliteit niet vanzelfsprekend is, is het essentieel om klanten tevreden te houden door niet alleen goede producten en diensten aan te bieden, maar ook door de totale klantervaring te verbeteren.
Begrijp de klant
Door inzicht te krijgen in de omstandigheden, behoeften en doelstellingen van de klant, kunnen bedrijven begrijpen hoe klanten willen kiezen, wat cruciaal is voor marketing succes.
Enthousiast over UniFida?
Ontdek hoe The Data Actors als partner kan helpen bij de implementatie en optimalisatie van UniFida voor uw specifieke behoeften. Neem contact met ons op voor een consult op maat.
The Data Actors © 2020
The Data Actors
Minervum 7166
4817 ZN Breda
E-mail: Info@thedataactors.nl